Fredag den 13.e

Min dag har bestått av jobb. Inget roligt alls med det, dock trivs jag med mitt jobb och ska absolut inte klaga!
Men vad jag blev förvånad i morse när jag vaknade. Då jag fått tillbaka min syn efter sovandet går jag in och kollar facebook och ser att endel människor får smått panik över att det är en oturs dag? vah? Detta är en tur dag! Inget annat. Iallafall för mig. 13 är inte mitt tur nummer men det är ett väldigt bra datum må jag säga. 
Vet inte varför man ser just fredag den 13.e som otur. Jag kan ha lika mycket otur vilken dag som helst... om jag har otur.
Ingen vad jag vet har hellre aldrig råkat ut för mer otur genom åren än vad Kalle Anka har (därav bilden)

Bild: Kalleanka.se
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0