Gröna Lund

Vi fick för oss att dra ner till gröna lund då "ZZ top" spelar ikväll. Bandet startades 1969! Shises... De är ett band som 2004 valdes in i "Rock and roll hall of fame" så vi tänkte att de vore roligt att ha sett dem en gång. Med tanke på att de är ett gäng gamla gubbar vet man inte när de lägger av. 
Det tråkiga är att vi står så långt bak att korta mig inte har en chans att knappt se och än mindre ta kort. Jag får nöja mig med att få en glimt av gubbarna och lyssna på musiken!
 
Men vi kom runt kl 17 så de var gott om tid innan konserten skulle börja, så jag tvingade med Kim att åka bergodalbanaorna med mig. Så vi sprang ett varv och åkte Jetline, Twister och Kvasten. Jetline är garanterat den roligaste av dem. Den går snabbast. Behöver inte säga mer än så.
Vi åt sedan stor våffla med grädde och jordgubbar innan vi gick till sillförpackningen (publiksamlingen) för att ens ha en chans att se dem. Vilket de visade sig vara lönlöst. 
 
 
Knaperbloggen
2014-06-18 @ 08:34:24
URL: http://knaper.blogg.se

Roligt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0