Klicka Kläder

Såg när jag klickade runt på internet att Nelly har startat en rea som är upp till 50%! Shises... Kollade såklart in men jag blev lite smått besviken. Nelly brukar vanligtvis ha kläder som jag gärna bär men denna gång skickade jag endast hem tre stycken toppar. Varav två var av samma sort men i olika färg. Så originell är jag för tillfället när de gäller mina kläder. Jag måste skärpa till mig. Jag säger hela tiden att jag måste uppdatera min garderob. Den är enorm och har plats med mycket mer än det som redan finns. Så inom en snar framtid kommer de bli en tripp till stadens alla affärer samt internet sidor som kan sälja kläder för att finna lite nytt! 

 
 
 
Pauline
2014-06-19 @ 09:16:28
URL: http://lillafrokenhurtig.se

att klicka kläder är så kul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0