Konditionspass

Shises... Precis hemkommen från ett väldigt tungt, jobbigt men dock välbehövligt konditionspass.
Det är nämnligen så att jag tjatat på en kollega om att vi ska träna ihop igen -(Senast vi gjorde de skadade jag foten någe enormt och kunde inte träna på två månader)- Och äntligen lyckades jag! Vi sa att vi skulle pröva spinning, något jag redan kört tidigare men första gången för henne. En vecka innan passet fick jag med mig en till kollega och Trion bokade in oss denna dag. Men de jag tycker vad roligast var att Sara bestämde sig för att följa med också! Så från att jag hela tiden går och tränar ensam så följde tre vänner nu med! (woho!) Får se om jag lyckas några fler gånger eller om detta var en engångs grej.
Förutom att spinning alltid är tuff träning... eller ja, de blir vad man gör det till. Så inser jag verkligen hur dålig kondition och styrka jag har vid varje träningstillfälle, inclusive detta. Så tjejer! Var beredda på att jag kommer tjata ännu mer än förr!
Jag skadade mig inte heller så imorgon blir det glada miner och dans runt midsommarstången!

Bild: training4cyclist.com
elin
2014-06-20 @ 11:13:03
URL: http://mattilas.webblogg.se

älskar att träna :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0