Old Photo

Något jag tycker är riktigt roligt är att vara modell. Jag har dock aldrig varit det professionellt utan jag och Foxie brukar göra våra egna Photoshoots men de är inte mindre roliga för de! Nu var det dock ett tag sedan och när jag sitter och kollar genom bilderna inser jag att jag saknar det lite. Hennes fantasi och vision om hur en bra bild skulle bli till är på snäppet till fotograf! Sen att bilderna blir ännu bätte för att hon är grym på att sminka är en annan sak.

 
Detta var en underbar och hemsk dag. Där jag bodde var det en stor skog som blev snäppet magisk när snön fallit. Så vi gick ut i endast tunna, vita sommar klänningar! För att kunna få så fina bilder som möjligt (vill man vara fin får man lida pin eller hur var det?) Sminkningen syns inte så jätte bra men det är som sagt Foxie som gjort den. Super snyggt. Likt alla andra sminkningar på mig, vid liknande tillfällen. Detta ögonblick står jag även barfota i snön o vad jag tror också var -12 grader eller liknande. Så dagen var löjligt kall. Speciellt när man inte var klädd för kyla. Men lyckligt lottade fick varken någon av oss en förkylning.

 
Detta är en typisk gång när vi inte tänkte fota. Jag åkte över endast för att få lite behövlig tjejtid. Men med tiden slutade det här. Tyvärr brukar de bli så att hon fotar och jag fotas... Vet inte riktigt varför när hon har lättare att bli bra på bild än vad jag har. 
 
 
Avslutar med detta foto. De som själva har gjort det känner igen att det är ifrån konceptet "Modell för en dag" 
MATILDA
2014-06-18 @ 15:30:04
URL: http://matildays.forme.se

fina bilder =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0