On the run!

Några kompisar frågade mig och en grupp människor ifall vi ville springa "Color Run" i höst. Tror nästan ingen av oss visste vad de var för något men när vi väl fatta det var alla på! 
Det är som vilket 5 kilometers lopp som helst. Bara det att man får färgpulver kastad på sig längst med vägen. Så när man väl har kommit i mål så ser man ut som en regnbåge! Såklart kommer alla ha vita tröjor så att färgen syns extra tydligt också. Sen blir det mer färg när man väl kommer i mål! 
Så detta är en av alla saker som händer i Augusti för mig!

Bild: Thecolorrun.se
 
Molly
2014-06-16 @ 11:47:45
URL: http://mollys.blogg.se

Gud så roligt och häftigt det låter!

Sv: Å tack så himla mycket! Det är faktiskt en klänning från Urban Outfitters, köpt för något år sedan tyvärr!

Svar: Den var riktigt snygg iaf! Det man ser av den ^^ hahaRiktigt Fin blogg måste jag lägga till! Klickade på skicka innan jag skrev de förra gången :)
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0